Kursy walut
kupno | sprzedaż | |
---|---|---|
rozliczenie gotówkowe | ||
EUR | 4,18 | 4,38 |
USD | 3,83 | 4,03 |
GBP | 4,98 | 5,18 |
rozliczenie bezgotówkowe | ||
EUR | 4,18 | 4,38 |
USD | 3,84 | 4,02 |
GBP | 4,94 | 5,23 |
Karta debetowa Visa payWave
Płać kartą zbliżeniową Visa payWave za zakupy do 100 zł – szybciej i bezpieczniej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.
Karta Visa payWave to wygodna i bezpieczna alternatywa dla gotówki. To połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.
Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN lub autoryzacji podpisem.
Korzystaj z Twojej karty Visa payWave w sklepach stacjonarnych i internetowych. Możesz też wypłacać nią gotówkę z bankomatów.
A jeśli wolisz płatności mobilne, łatwo dodasz ją do Google Pay, Apple Pay lub cyfrowego portfela w swoim zegarku sportowym (Garmin Pay i Fitbit Pay).
Do Twojej karty zbliżeniowej Visa payWave otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.
Dlaczego warto?
Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
Możliwość dokonywania transakcji w Internecie i płatności mobilnych
Zastrzeganie kart:
Związek Banków Polskich uruchomił jeden numer dla klientów wszystkich banków.
Dzwoniąc pod 828 828 828 zostaniemy połączeni z infolinią naszego banku. System poprosi nas o wypowiedzenie nazwy banku, który wydał kartę, a którą chcemy zablokować.
W przypadku utraty karty (zagubienia lub kradzieży), a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane, należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając Contact Center Banku BPS S.A
- 0 801 321 456 (opłata za połączenie w/g taryfy operatora)
- + 48 86 215 50 50 (opłata za połączenie w/g taryfy operatora)
- fax: + 48 86 215 50 51
Kontakt możliwy jest również drogą emailową: kontakt@bankbps.pl
Dokonując telefonicznego zastrzeżenia karty należy podać dane pozwalające na identyfikację karty, która ma być zastrzeżona oraz niezwłocznie potwierdzić zastrzeżenie w placówce banku w formie pisemnej.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w jednostce organizacyjnej Banku Spółdzielczego w Iłży, która wydała kartę. Od momentu zastrzeżenia karty Bank Spółdzielczy w Iłży ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.