Kursy walut
kupno | sprzedaż | |
---|---|---|
rozliczenie gotówkowe | ||
EUR | 4,18 | 4,38 |
USD | 3,83 | 4,03 |
GBP | 4,98 | 5,18 |
rozliczenie bezgotówkowe | ||
EUR | 4,18 | 4,38 |
USD | 3,84 | 4,02 |
GBP | 4,94 | 5,23 |
Karta Visa Business Debetowa
- wygodę i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki,
- łatwą kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej,
- eliminację zaliczek dla pracowników,
- komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
- łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci ponad 4 000 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You),
- możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 30 000 zł, maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 50000 zł),
- niski koszt wydania karty .
Okres ważności karty wynosi 3 lata.
Zastrzeganie kart:
Związek Banków Polskich uruchomił jeden numer dla klientów wszystkich banków.
Dzwoniąc pod 828 828 828 zostaniemy połączeni z infolinią naszego banku. System poprosi nas o wypowiedzenie nazwy banku, który wydał kartę, a którą chcemy zablokować.
W przypadku utraty karty (zagubienia lub kradzieży) , a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane , należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając Contact Center Banku BPS S.A
- 0 801 321 456 (opłata za połączenie w/g taryfy operatora)
- + 48 86 215 50 50 (opłata za połączenie w/g taryfy operatora)
- fax : + 48 86 215 50 51
Kontakt możliwy jest również drogą emailową: kontakt@bankbps.pl
Dokonując telefonicznego zastrzeżenia karty należy podać dane pozwalające na identyfikację karty, która ma być zastrzeżona oraz niezwłocznie potwierdzić zastrzeżenie w placówce banku w formie pisemnej.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w jednostce organizacyjnej Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.