BLIK

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczy w Iłży lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku

  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję

  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie Limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera. Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w placówce Banku Spółdzielczego w Iłży.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

Jak aktywować BLIKA

Zarejestruj/zaloguj się do portalu

  1. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej

  2. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store

  3. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji

  4. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"

  5. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)

  6. Wybierz ikonkę BLIK

  7. Zacznij korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.


Jak uruchomić BLIKA na telefonie – POBIERZ INSTRUKCJĘ


BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:
  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów

  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay

  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)

  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty

  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK

  3. Podaj kwotę transakcji

  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay

  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie

  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów


Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku

  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay

  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay

    • stosuj oprogramowanie antywirusowe

    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe

    • aktualizuj przeglądarki internetowe;

  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;

  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu  Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.



Google PAY

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android

Z aplikacji Google Pay mogą skorzystać posiadacze kart debetowych i kredytowych Visa i Mastercard.

Aplikacja Google Pay pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z systemem operacyjnym Android w sklepach, a także w wybranych aplikacjach mogilnych. Płatności zbliżeniowe kartą przy użyciu aplikacji Google Pay akceptowane są we wszystkich terminalach zbliżeniowych w całej Polsce oraz za granicą. Aby zapłacić kartą Visa lub Masercard przy użyciu aplikacji Google Pay, wystarczy wybudzić telefon i zbliżyć go do terminala. Posiadacz karty w każdym momencie może zobaczyć historię swoich płatności w aplikacji. Aplikacja Google Pay nie przekazuje sprzedawcom prawdziwych danych karty, a tylko wirtualny numer, którego nie można wykorzystać poza aplikacją. Do aplikacji Google Pay można dodać wiele kart Grupy BPS i podczas płatności korzystać z dowolnej z nich.

Płać telefonem jak kartą:
KROK 1. Pobierz darmową aplikację Google Pay ze sklepu Google Pay
KROK 2. Zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę postępując zgodnie z wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia.
KROK 3. Gotowe! Płać telefonem wybudzając go i zbliżając do terminala płatniczego.







Karta Visa Classic Debetowa



Karta Visa Classic Debetowa

Korzystając z karty płatniczej Visa Classic Debetowa zyskujesz:

-  łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 4000 bezprowizyjnych bankomatów

   (Zrzeszenia  Banku BPS SA, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You),

- możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych w kraju

   i za granicą,

- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych dla karty (maksymalny dzienny

   limit dla wypłat gotówki – 5 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 10 000 zł),

 

Zastrzeganie kart:

Związek Banków Polskich uruchomił jeden numer dla klientów wszystkich banków.

Dzwoniąc pod 828 828 828 zostaniemy połączeni z infolinią naszego banku. System poprosi nas o wypowiedzenie nazwy banku, który wydał kartę, a którą chcemy zablokować.


W przypadku utraty karty (zagubienia lub kradzieży) , a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane , należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając:

Contact Center Banku BPS S.A

  • 0 801 321 456 (opłata za połączenie w/g taryfy operatora)
  • + 48 86 215 50 50 (opłata za połączenie w/g taryfy operatora)
  • fax : + 48 86 215 50 51

Kontakt możliwy jest również drogą emailową: kontakt@bankbps.pl

Dokonując telefonicznego zastrzeżenia karty należy podać dane pozwalające na identyfikację karty, która ma być zastrzeżona oraz niezwłocznie potwierdzić zastrzeżenie w placówce banku w formie pisemnej.

 W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w jednostce organizacyjnej Banku Spółdzielczego w Iłży, która wydała kartę. Od momentu zastrzeżenia karty  Bank Spółdzielczy w Iłży  ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI KARTOWYCH W INTERNECIE

JAK NADAĆ PIN W KARTOSFERZE


UWIERZYTELNIENIE TRANSAKCJI PRZY UŻYCIU DWUSKŁADNIKOWEJ USŁUGI 3DS