Karty płatnicze

Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w biznesie każdego Przedsiębiorcy. Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie.

Wybierając Kartę Visa Business Debetową zyskujesz:

-  wygodę i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku,
   pracownicy
podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są
   narażeni na utratę gotówki ,

-  łatwą kontrola wydatków pracowników
 - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości
   podejrzenia blokady w
systemie bankowości internetowej,
-  eliminację zaliczek dla pracowników,

-  komfort
 - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania
   Banku i nie jest
zależny od godzin pracy Banku, 
-  łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci ponad 4 000 darmowych bankomatów
 (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA
   i Planet
Cash4You),
-  możliwość dokonywania transakcji w Internecie,

-  możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
 (maksymalny dzienny limit
   dla transakcji
gotówkowych – 30 000 zł, maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych –
   50000 zł),

-  niski koszt wydania karty .


Okres ważności karty wynosi 3 lata .


Zastrzeganie kart:

Związek Banków Polskich uruchomił jeden numer dla klientów wszystkich banków.

Dzwoniąc pod 828 828 828 zostaniemy połączeni z infolinią naszego banku. System poprosi nas o wypowiedzenie nazwy banku, który wydał kartę, a którą chcemy zablokować.


W przypadku utraty karty (zagubienia lub kradzieży) , a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane , należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając:

Contact Center Banku BPS S.A

  • 0 801 321 456 (opłata za połączenie w/g taryfy operatora)
  • + 48 86 215 50 50 (opłata za połączenie w/g taryfy operatora)
  • fax : + 48 86 215 50 51

Kontakt możliwy jest również drogą emailową: kontakt@bankbps.pl

Dokonując telefonicznego zastrzeżenia karty należy podać dane pozwalające na identyfikację karty, która ma być zastrzeżona oraz niezwłocznie potwierdzić zastrzeżenie w placówce banku w formie pisemnej.

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w jednostce organizacyjnej Banku, która wydała kartę.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.